Peluang Bisnis Tiket Pesawat

Jumat, 13 Januari 2012

TIPS BAGAIMANA MENANGANI MASALAH

Yang namanya Hidup sudah pasti ada bermacam - macam masalah yang harus kita hadapi.
Sesiapa orangnya miskin atau kaya takkan terlepas daripada masalah.
Lebih banyak kesuksesan seseorang, maka lebih banyak lagi  masalah yang
perlu dihadapi!

Cara terbaik menangani masalah ialah bukan dengan mengeluh, berputus asa atau lari dari dari masalah, sebaliknya berusahalah sedaya upaya menyelesaikan masalah tersebut..

Adapun teknik untuk menyelesaikan masalah ialah dengan cara mengenali apa masalah yang berlaku, kemudian mencari punca
kepada masalah, dan akhirnya memperbaiki masalah tersebut. Lakukan
analisa sebaik mungkin kerana ia akan membantu kita menghasilkan
keputusan yang lebih tepat.


Malah saya sendiri tak pernah terlepas dari dilanda masalah..


Ifwan Sepanjang seminggu berlalu, Alhamdulillah, ramai yang
dah mula menjana RM pertama mereka. Semakin hari semakin bertambah.


Tahniah diucapkan.. Namun masih ramai juga yang menghadapi masalah
bagaimana nak menjana pendapatan RM pertama. Antara masalah yang
paling banyak saya terima ialah:

"saya tak faham..."

"saya tak tahu nak mula.."

"saya nak buat apa...."

dan pelbagai soalan lagi.....


Adakah Ifwan juga menghadapi masalah yang sama? Jangan
bimbang.. Saya akan bantu anda.


Saya telah siapkan satu video percuma yang akan membantu anda
untuk menjawab permasalahan yang dihadapi oleh anda dan ramai
diantara mereka yang masih teragak-agak nak mula..


>> Tonton Video Percuma Disini >>



Ia adalah merupakan maklumat tambahan yang saya sediakan khusus
untuk anda, selain dari laporan percuma yang saya berikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar